Ετικέτες

Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

ΕΛΛΑΔΑ ΘΑΡΡΑΛΕΑ

Βγάλε απ' την φαρέτρα την γροθιά της ψήφου σου και αντιστάσου..
Ας γίνει το βροντερό σου ''ΟΧΙ'' απάντηση στα υποχθόνια σχέδιά τους..

ΕΛΛΑΔΑ ΘΑΡΡΑΛΕΑ
Δεν χαμηλώνω τα φτερά
όσο κι αν με βαρούνε
ρίζα μου είναι η λευτεριά
φαράγγια το λαλούνε
Τρόμου κραυγές δεν με πτοούν
βόλια δεν χαμπαριάζω
τα ζάλα μου ακροπατούν
μ' αγρίμια λημεριάζω
Την λύρα έχω στην ψυχή
δοξάρι η καρδιά μου
κι όποιος γυρεύει ταραχή
θα νιώσει την γροθιά μου
Τ' ακούτε βάρβαροι στυγνοί
αιμοχαρή ζαγάρια
δεν χώνομαι στην φυλακή
σαν τ' άμοιρα σφαχτάρια
Τούτα τα χώματα θρηνούν
δακρύζουνε λιθάρια
σταυροί σε μνήματα γοούν
θαμμένα παλικάρια
Φορώ το χρέος φυλαχτό
το δίκιο μου ρομφαία
για την πατρίδα τραγουδώ
Ελλάδα θαρραλέα
Στα πέρατα θα ακουστεί
το βροντερό μας ''ΟΧΙ''
Θάλασσα Γη και Ουρανός
δεν τα κλειδώνει απόχη

29 / 06 / 2015
( Vg Gv )