Ετικέτες

Αναγνώστες

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ


Και πώς να πω ευχαριστώ......
σε όσους μ' αγαπάνε........
νοιώθω μονάχα τυχερός...........
που οι φίλοι δεν ξεχνάνε......

Εκεί που ο πόνος με κρατά........
κι οι θύμησες λογχίζουν......
παρηγοριά τα σταματά......
τα μάτια που δακρύζουν.......
Δεν είν' ο πόνος που γλακά....
μήτε κι αυτός που θά 'ρθει........
μόνο η ψυχή που μαρτυρά.......
των Γολγοθάδων πάθη........
Δεν έχω πιά παρηγοριά.......
της μάνας μου τα λόγια........
μόνο των φίλων φιλιατρά.......
ψυχής τους τα εφόδια.........

7/0/2012
(Vg Gv)



Από τα βάθη της ψυχής μου.....αφιερωμένο σε όλα τα αγαπημένα φιλαράκια......που με οποιονδήποτε τρόπο......βρεθήκανε και βρίσκονται κοντά μου.......τούτες τις αιχμηρές τις ώρες.......
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΑΣ !!!!!!!!! Τούτο μονάχα έχω για σας.....Μα είν' ψυχής αλήθεια.......