Ετικέτες

Αναγνώστες

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΘΡΗΝΟΣ

Μιa γλυκιά καλησπέρα από της ψυχής μου τα βάθη... σε όλη την γειτονιά των εκλεκτών φίλων μου...ευχόμενος η τελευταία εβδομάδα του Χειμώνα να είναι το ελπιδοφόρο και χαρμόσυνο άγγελμα του τοκετού της Άνοιξης...
Μιάς Άνοιξης που την καρτερά... όλη η χειμαζόμενη και χιλιοπροδομένη Ελληνική κοινωνία...Ας γίνει τούτη η εποχή το λάβαρο της ουσιαστικής μας αντίδρασης και αντίστασης.... κόντρα στις λυσσαλέες και κτηνώδεις επιθέσεις που δέχθηκε η αξιοπρέπειά μας από ντόπιους και ξενόφερτους σφαγείς...Το σημερινό μου ταπεινό το οπτικοποίησε η εξαίρετη φίλη μου Λυράνθη σε τρισδιάστατη υφή...Με την ελπίδα πως η όλη παρουσία θα σας αρέσει το εναποθέτω στο φτωχικό κατώφλι μου...


ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΘΡΗΝΟΣ

Δεν είναι οι λέξεις που χωλαίνουν
μήτε τα σήμαντρα που ηχούν
μόνο ψυχές που βολοδέρνουν
σε κύματα που αλυχτούν
Σαν σφαίρες πέρασαν οι μέρες
σκιές στο γκρίζο της ζωής
της θλίψης γίναν μαύρες βέρες
γύρω ρημάδια παρακμής
Λουλούδι που 'σφαξε ο Χειμώνας
ξερό κλαράκι στον Βοριά
πυρπολημένος ο αγώνας
δεν άντεξε στην μπαμπεσιά
Πιάνω κουπί να αλαργέψω
λάμνω χωρίς επιστροφή
σ' ερημονήσι θα φυτέψω
ό,τι στερήθηκα στη Γή
Δάκρυ κι αγάπη θα σκορπίσω
στα σπάργανα της ερημιάς
το άγιο χώμα θα φιλήσω
να βγεί κραυγή της μοναξιάς
Ν' ανθοβολήσει όλη πλάση
φωλιές να χτίσουν τα πουλιά
τούτη η ζωή μας έχει χάσει
ό,τι θυμίζει ανθρωπιά
Κι ύστερα ήσυχα θα γείρω
σε βράχο ν' αποκοιμηθώ
τα όνειρά μου δεν θα φθείρω
στου κόσμου αυτού τον κουρνιαχτό
Κι αν φλόγα χρειαστεί να γίνω
λάμψη να δώσω στα παιδιά
πάνω στη στάχτη μου αφήνω
το δάκρυ μου για λευτεριά

22 / 02 / 2014
( Vg Gv )